Pages

Thursday, November 4, 2010

cuti deepavali .

3 november 2010


assalamualaikum n hi !
cuti .. sempena deepavali . aku tak sambut pun .
cuma rakan2 yg berbangsa india saje yg myambutnye .,
hee :)EPY DEEPAVALI !

pehh ! bowink gile kowt ! nak hang out , tade member nak teman .
aduihh .. tapi tape ,,banyak mende yg boleh kite wat ..
tips2 tok hilangkan rasa bosan ..
wat lah keje yg berfaedah sprti

bace novel , bersukan , maen mcg nan boyfie/girfie kowg .. hee :))
n macam2 bnde larh kowg leh wat . tapi jgn wat keje yg boleh myusahkan owg laen eh ??
huhuhuhu

korang lau nak
hang out ue .
ajak2 larh aku eh ? tapi lau korang berjantina LELAKI ..
tape la .. trimas je la .. lau GIRL .. insyaAllah aku leh ikot .
tau tau ? girl2 .. nak hang out .. ajak aku ! hikhikhik :D

malam , aku jumpe member lama .. ahahaa ..
aku igat sume dah tak kenal aku , dah sombong nan aku ..
upe2 nye ..ade ag yg baek n friendly nak tegor2 aku . huhuhuhu
d[~_~]b
that's all ..

thanks 4 readin
*less than three <3>

No comments:

Post a Comment