Pages

Monday, November 8, 2010

rumah hantu di MAJAKA

7 november 2010

-pegi skola akak gua . ade 'majlis jalinan kasih[MAJAKA] '
em , benda alah ue , name punye larh gempak ! rupe2 nye cma ari kantin je ..
ingatkan ape la . ahaha .. bak kate mama ........

mama : "ingatkan nak jalinkan kasih ape le .. majlis nak crik menantu ke ape ? ahhaa .. rupe2nye hari yg boleh dikatekan seperti hari kantin ! "
aku : ahahaha .. ekin nak dapat abg ipar dah ke? OMG ! mungkin ini terlalu awal ! huhuhuhu

-aku dengan bangganye , meluahkan rasa teramat kelakar apabila mendengar majlis tersebut juga ada mengadakan 'RUMAH HANTU' di siang hari.....laughing out loud ! HAHAHA lawak gile kowt . tapi bagi yg lemah semangat mungkin akan mengeletar . RUMAH HANTU tu , kategori menakutkan larh jugak .. bagi yg lemah semangat , tidak digalakkan ye ?
akak aku nan aku macam owg gile , macam je ! tak gile lagi ..huuhuhuh ..
dye nan aku ciap nak salam2 (shake hand) lagi nan hantu tu ! dahsyat kan ? bile jumpe hantu je , ktowg cakap 'shake hand, shake hand' ahhaahha .. boleh main2 rambut hantu tu lagi ! apaper pown BEST !!

-aku wat rantai ! msti kowg ckp , 'eleh , mende kecik pun mau gtau ke?' tapi... peduli ape aku kan ! my blog , my rules ..suke ati aku la nak tulis ape ..
ish ! aku ni TERover lak . cowie2 !
em , rantai ue kann ...ade tulis EKIN<3

-i'm tired like owg gilak ! ahhaahha .. tired tired ! balek , cmpai late kat uma ..cos smpat g mkn KFC nan mama ! ahaha ..bestt ! cuet memori ! aku nak upload picca2 ue tapi , pic ue at akak aku larh plak .. adusss ! tak dapat kowg tgok ..

-saya NUR ASHIKIN merasmikan bahawa 7 NOVEMBER 2010 ..mencatat kenangan yg terindah ! ini adalah salah satu daripada berpuluh-puluh kenangan terindah 2010 ! tahniah kepada sesiapa yg telah menjayakan hari ini sehingga tercatat didalam diari KENANGAN TERINDAH !! alhamdullilah ! tahniah sekali lagi ! sekian , saya undur diri dengan ucapan

ada hari , ada tahun
ada memori , ada kenangan setiap tahun ...

assalamualaikum !
*less than three <3>
thanks 4 readin'



No comments:

Post a Comment