Pages

Saturday, October 22, 2011

jamuan BBQ 3Gigih 2011

Assalamualaikum 
Mula-2 sekali , sorry sebab lambat update untuk entri ini. Setiap malam hujan , aku nak update blog and online pun susah. Petang memanglah free, tapi free untuk aku tido je :) . Haha , nampak sgt kuat tido kann . Well , biase lahh :p


Okay , 20 Okt 2011 kelas 3G ade buat jamuan. Best gilaaaaaa ohhh ! Haha , menu utama BBQ. 
Siapa bakar ? 
-Aku, Syed , Mr.Kamal , Pn.Rohaida dan lain-2.
Dekat mana ?
-Sekolah aku , blok Panglima.


Memang gempak gilaa , the BEST MEMORY that we ever had! Seriously , aku takkan lupa hari tuu. Time tengah sibuk-2 makan , ade pulak sorg member aku kate , "Macam mane kalau kite tak same kelas lagi tahun depan? Tahun depan dah masuk aliran sains , akaun bagai. And-2 lagi sedih kalau ade antare kite pergi sekolah lain , pindah ke , kannn ?"
Emmm , aku punn tak tau mcm mane nak jawab. Haha , memang sedih . Tp hidup kena teruskan . Yang penting , kau org tak lupa aku dan lain-2. FB kann ade ? Chillax lahh ! Hikhik :)


classmates :D


My Geng :) wif MR.KAMal


Actually, ramai lagi budak-2 kelas aku. Tapi masa kita org snap-2 picture dorang semua lari pergi mane ntah . Hikhik :)
3 Gigih memang GENIUS , GEMPAK , GILA-2 
kbye .

sincerely , ekin 

No comments:

Post a Comment