Pages

Saturday, April 21, 2012

R A N D O M

Hi and Assalamualaikum guys! 
Dah lama aku tak update blog kesayangan ni. Harini tetiba rasa macam rindu nak buat hobi yang dah lama ditinggalkan ni. Haha , poyo gila ayat aku ><. Actually, aku pun taktau nak cakap apa. Awkward gila bila dah lama tak update blog. Awkward...............
Okay, macam mana tahun 2012? Hmm, bagi aku tahun ni biasa je. Tak sehebat dan tak se'best' tahun lepas. Haha, semuanya dah berubah. Aku pun berubah. Semua jadi lebih matang lah kot kan. Angka makin banyak... Eh! Baru enam belas tahun. Hmm, aku dah lama tak update blog sebab selalu online twitter je. Twitter pun macam blog jugak. Macam k. Twitter takpayah nak taip pepanjang. Maximun 140 characters. My twitter ! Okay , follow lah. Hmm, that's all. Makin lama karang, makin merepek lah aku yang banyak cakap ni. Kbye, Assalamualaikum! :)

No comments:

Post a Comment