Pages

Wednesday, October 31, 2012

Camera Canon :)


Hi Assalamualaikum kawan kawan~~

Aku nak share something...
Something interesting maybe. Hahaha

Encik Mohd Kamal, my Abah bought me Canon EOS 1100D! Wehooo~
Happy gila tak terkata ah masa dapat. Abah bought me that camera sebab result PMR aku last year,bagus. Aku langsung tak mengharap untuk dapat apa apa dari parents aku. Lagipun, benda tu pun dah lama pun and result itu hadiah untuk dorang jugak. Tetiba...

" Ekin, nahhh!"

"Apa ni?"

"Ambik lah, tengokk! Hadiah PMR..."

dengan senyum panjang sampai telinga mengalahkan badut McDonald's...
"Fuyooooo, thank you abah! Thank you, thank you! Hehehe..."

Dengan perasaan excited yang tinggi menggunung macam gunung Everest, aku pun merasmikan camera tu. Abah bagi camera tu masa malam Majlis Graduasi SPM kakak aku. So, aku lah jadi photographer kakak aku. Muehehe


*gambar di atas ialah dari google. Nak masukkan gambar camera aku tu, ada masalah untuk meng-upload. gambar di atas sebijik dengan camera yang aku dapat :3*

Aku happy sangat! Lagipun, dah lama mengidam nak pakai camera DSLR sendiri. Selalu guna MakLong aku punya sebab dia tak berapa reti nak guna. Hehe.

AGAIN, thank you abah! Mama and Ema akan jadi 'model' yang memenuhi camera aku nanti. Hehe

That's all for now. Thank you for spending time reading this post yang menggunakan bahasa Manglish. Muahahaha, lantak situ :3

No comments:

Post a Comment