Pages

Wednesday, February 23, 2011

jana pendapatan lagi !!!!!!

assalamualaikum ,

sebelum tuu , klik sini yee -------- >>



okayy firstly , aku join heartbeat a.k.a HB ! ribuan terima kasih kepada ♔ LalaLula World ♥ sebab entry dia pasal ini juga . sorry kalau entry ini dianggap macam copy-cats ,

second , thanks to miles of smiles .. full tutorial ! thanks bykbyk . hehe , winkwink*

you click me , i click you .. adil kan ? okayy , miles of smiles punya earning dah banyak . huh! jelous gila . hehe ,

saya bukan nak tiru macam orang lain yang buat entry mcm ni , tapi tak salah kan kita saling kongsi ? dari apa yang aku baca dekat entry tu , nuffnang tak effect ape-ape . don't worry . HB jual barang souvenirs n tak bersaing dengan nuffnang pun . hehe ,

mehhh , ramai-ramai join HB .. tak guna duit pun , tapi dapat duit adalah ! so , jangan malu-malu nak join HB ! for full tutorial , visit miles of smiles .. sangat membantu . tambah pendapatan anda dengan nuffnang dan HeartBeat !

ribuan terima kasih lagi sekali sebelum aku mengundur diri kepada yang membantu . hehe ,
maaf jika penggunaan 'aku' kepada yang lebih tua , agak kurang sopan . take your time , create an account with HB ! lastly , click my HB please ? tak payah kedekut sangatlah kan .

thanks*wink ;)*
CRA-Z ekin

No comments:

Post a Comment