Pages

Saturday, February 26, 2011

kem nadwah dan sambutan maulidurasul


assalamualaikum ,
aku telah mengikuti kem nadwah dan sambutan maulidurasul sepanjang 2 hari 1 malam ! masa yang sangat pendek , rasa tak puas ! hehe , tapi tetap best walaupun sekejap ! okayy , mesti korang tertanya-tanya kenapa lambat sangat , kann kan ? sekolah aku buat sambutan ini lambat sebab masa tidak mengizinkan . al maklumlah , masa selalu mencemburui kita ! bak kata encik khairudin "yang penting penghayatan" !

sepanjang program ini , macam-macam aku belajar ! pentingnya solat dlm kehidupan , menginsafi diri , zina yang semakin berleluasa, zikir cahaya kehidupan, solat dalam kenderaan dan sebagainya .

hem , pagi tadi ada buat solat sunat seperti solat tahajjud , solat hajat , solat witir . semestinya solat subuh jugak ! okay , kem ini agak mencabar sebab sekolah tak ada air ! air sangat terhad ! sebab paip pecah kot . hehe , okay aku tahu korang nak ckp ape .... bucuk??
ahaa , kitaorang tak bukan berpeluh sangat pun sebab duduk dalam dewan . tak ada bau okay ? yang ada bau tu , orang lain agaknya yelah . hehe ,

malam , budak lelaki tertanya-tanya sebab apa budak perempuan menangis .. nak tahu sebab apa ke ? okay , waktu budak lelaki dan perempuan dipecahkan .. ustaz rashid ada buat segmen mcm menginsafi diri , buat ktowg sedih . aku ngaku , aku nangis jugak ! tapi tak adalah gilagila punya nangis ! hehe , okay stop! tanak cite pasal nangis dah . tak best tahu ?

time tidur ,
seram jugak ! tapi naseb ramai . member aku ade terjumpa bende yang agak menyeramkan . dah laa ! malas mau citee ! letih taip ,

hehe , apa-apa pown ! kesimpulannya BESTT !
nak tangkap gambar ni , say CHEESEEEEE

dari kiri , aku(ekin) , qeyla , izzah , kyra , aten dan intan !
sweet moment , we've gathered together with all our happiness !

p/s : comment and follow jika suka


thanks reader
,
CRA-Z ekin !


No comments:

Post a Comment