Pages

Sunday, April 10, 2011

kerja kursus MPK -..-'

assalamualaikum
alhamdulillah , aku punya kerja kursus hampir siap !
tinggal number 4 punya saje ! punya spirit aku kumpul bahan , akhirnya cukup semua bahan ! jyeahhhhhhhhhh !
aku cari dekat internet macam hampeihh kau tau ? aku nak benda lain , keluar benda lain .

contohnya aku search MPK a.k.a majlis perbandaran klang , dia bagi MPK juga tapi majlis perbandaran kuantan , kajang and so on .

bahagia aku rasa kerja kursus sejarah ni hampir siap . walaupun susah nak cari bahan and ape kejadahnye .

18 APRIL 2011 , ada exam item berfokus !
lepas ni boleh study khusyuk punye tanpe memikirkan KERJA KURSUS SEJARAH !

lastly , aku akan tinggalkan dunia tekan-tekan kekunci laptop untuk jangka masa yang agak tak lama , lepas abes exam item berfokus tu aku akan update lagi . always smile !

yang belum start , teruskan usaha ! jangan nangis !
moral of the story :
berakit-rakit ke hulu , berenang-renang ketepian
susah-susah dahulu , senang-senang kemudian !

No comments:

Post a Comment